بوسه جرم نیست! اعلام کمپین توسط مینا احدی – ۲ خرداد ۱۳۹۹ – ۲۲ مه ۲۰۲۰

#بوسه_جرم_نیست

روز دوشنبه ٢٩ اردیبهشت ، مامورین پلیس فتا، به خانه علیرضا جاپلقی ریخته و او را با خود میبرند، یک روز قبل به او پیام داده بودند که برای پاسخ دادن به برخی سوالات خود را معرفی کند، او در یک ویدئو کلیپ گفت، چرا باید بروم، سوال دارید مثل بچه آدم بیایید و حرف بزنید. او یک ورزشکار حرفه ای است و تنها جرمش اینست که در آخرین ویدئو کلیپ در صفحه اینستاگرامش، یک دختر را می بوسد. جمهوری اسلامی این جوان را که جرات کرده عکس و فیلم بوسه با یک دختر را علنی کند، دستگیر و روانه زندان کرده است.

فرمانده پلیس تهران میگوید:”با رفتارهای هنجارشکنانه، مبتذل و ناشایست ایشان و فرد همراهش مخالفیم”و ادامه میدهد بزودی دختر همراه جاپلقی دستگیر خواهد شد. این حکومت نفرت انگیز اسلامی است که بر زندگی و احساسات و عواطف مردم نیز چنگ میزند و حتی بوسه را با زندان و شکنجه سرکوب میکند و هدفش از این جنایات اینست که رعب و وحشت ایجاد کند و بماند و بچاپد.

در مقابل این حکومت سیاهی و تباهی باید اعلام کنیم: می بوسم و اینرا علنی میکنم، تا نشان دهم که پایان دوران سرکوب احساسات و بوسیدن و شادی کردن فرا رسیده است. هنجار شکنی میکنم و به همه سران این حکومت نشان میدهم که آنها را قبول ندارم و با این حرکات روز مرگ آنها را نزدیک میکنم. ما باید متحدانه به این رفتار وحشیانه و سرکوبگرانه حکومت اسلامی پاسخ دهیم. باید با دفاع متحدانه از علیرضا نشان دهیم دیگر نمیگذاریم جوانان را به گروگان بگیرند و غرور آنها را له کنند. دیگر اجازه نمیدهیم همه نشانه های زیبایی و محبت و زندگی را بکشند، دیگر اجازه نمیدهیم بوسه را غدغن اعلام کنند. از همه جوانان و همه مردم در ایران و جهان با گرایشات جنسی مختلف دعوت میکنم به این چالش بزرگ پیوسته و با انتشار عکس و کلیپ بوسه هایشان اعڵام کنند ممنوعیت بوسیدن را به چالش میکشند.

مینا احدی ۲ خرداد ۱۳۹۹ – ۲۲ مه ۲۰۲۰

ارتباط با ادمین @kanaljadid #کانال_جدید #kanaljadidtv #kanaljadid

بالای صفحه